ბოლო წლებია Frontend Development ერთ-ერთ ყველაზე მზარდ და პერსპექტიულ ინდუსტრიად გვევლინება. ამ ყველაფერში მნიშვნელოვანი როლი ითამაშა React-ის ბიბლიოთეკამ, რომელიც 2011 წელს შექმნა Facebook-მა და 2013 წელს open-source გახადა. დღეს React-ის ტექნოლოგია ყველაზე პოპულარულია და აქტიურ გამოყენებაშია ვებ დეველოპმენტში, და რაც მთავარია ერთ-ერთი ყველაზე მაღალანაზღაურებადი მიმართულებაა დეველოპმენტში.
ამ კურსის განმავლობაში შეისწავლით React 18 სტანდარტს და მიიღებთ ცოდნას, რისი საშუალებითაც შექმნით სრულფასოვან და ფუნქციონალურად გამდიდრებულ Frontend აპლიკაციებს. აპლიკაციები შექმნილი იქნება სწორედ React-ით, რასაც დეველოპერულ ენაზე SPA ანუ Single Page Application ეწოდება. კურსის განმავლობაში ასევე გაივლით React-ის ხელსაწყოებს, და დაეუფლებით TypeScript-ის ტექნოლოგიას. შეისწავლით React-თან მჭიდრო კავშირში მყოფ სხვადასხვა ბიბლიოთეკებსა და ტექნოლოგიებს როგორიცაა: React Router, Redux, React-Query, GIT.
კურსის 7 თვიანი მოდული შედგება 5 თვიანი სწავლა-ტრენინგისგან, რომელიც დატვირთული იქნება სამუშაო დავალებებით და 2 თვიანი ციფრული პროდუქტის აწყობის მოდულისგან, რომელიც გულისხმობს ცირფული პროდუქტის - Amazon E-commerce-ის ანალოგის React ტექნოლოგიით აწყობას სადაც შესწავლილ თეორიას პრაქტიკაში გააცოცხლებთ.
კურსი ორიენტირებულია project based სწავლებაზე, რაც სტუდენტებს აძლევს საშუალებას, რომ მიიღონ არა მხოლოდ თეორიული ცოდნა, არამედ დაეუფლონ თითოეულ ხელსაწყოს და მასთან მუშაობას რეალურ სამუშაო პირობებში, რაც მათ საბოლოოდ დაეხმარება გახდნენ სრულფასოვანი Junion React დეველოპერები.
კურსსის ფარგლებში გეყოლება პირადი Teaching Assistant/ლექტორის ასისტენტი, რომელთანაც 24/7-ზე, 1-1ზე შეძლებ ნებისმიერ დროს დისტანციური შეხვედრის ჩანიშვნას ნებისმიერი გაუგებარი საკითხის ან თემის გასარჩევად ან დავალების გაკეთებაში დასახმარებლად.
უშუალოდ ამ ყველაფრის სწავლა ჩვენთან მარტივია, რადგან ყველა ლექცია ჰიბრიდულად ანუ ორმხრივად ტარდება, ფიზიკურად Axis Towers Business Centre-ში და დისტანციურად Zoom-ის მეშვეობით, აგრეთვე ყველა ლექციის ვიდეო და ხმოვანი ჩანაწერი კეთდება რაზეც ლექციის დასრულების შემდგომ მუდმივი წვდომა გექნება, სასწავლო სლაიდები, მატერიალები და დავალებები კი Google Classroom-ში იტვირთება.
პროგრამირების სწავლის პარალელურად გაივლი 24 მოდულიან კარიერის განვითარების პროგრამას, რაც დასაქმებისთვის და შემდგომი პროფესიული განვითარებისთვის საჭირო ინსტრუმენტებს, ტექნიკებს და უნარებს შეგასწავლის. ხსენებული 24 მოდული შემუშავებულია MAANG ანუ Meta, Amazon, Apple, Netflix, Google დეველოპერებისა და ტექ რეკრუტერების მიერ.
რაც მთავარია, ყველა წარმატებული კურსდამთავრებული გარანტირებულად დასაქმდება რადგან გამოგეყოფა პერსონალური კარიერის განვითარების მენეჯერი კურსის დამთავრებიდან 3 წლის ვადით, რომელიც დაგეხმარება როგორც შენი პრიველი დამსაქმებლის მოძიებაში ასევე მოგვიანებით როგორც უკვე Lower Middle ან Upper Middle დეველოპერად გადასაქმებაში უფრო უკეთეს და მაღალანაზღაურებად პროექტებზე.
ასევე მიიღებ წვდომას Digital Institute-ის პარტნიორ დამსაქმებელთა ქსელზე, და გექნება შესაძლებლობა მოითხოვო და მიიღო ოფიციალური წერილი და რეკომენდაცი Digital Institute-ისგან დამსაქმებელთან წარსადგენად
1. ციფრული სამყაროს გაცნობა და პროფესიული შესაძლებლობები ტექ სფეროში
2. შესავალი კარიერის განვითარების პროგრამაში
3. CV - Harvard University Resume Guideline-ის სტანდარტების დაცვით
4. COVER LETTER - Harvard University Cover Letter Guideline-ის სტანდარტების დაცვით
5. LinkedIn-ის მიმოხილვა და გამართვა
6. Linkedin - პროფესიული კავშირების მიზნობრივად ზრდა და პასიური & აქტიური სამსახურის მოძიების ტექნიკები
7. ეფექტური კომუნიკაცია
8. ლიდერშიფი
9. სტრესის და დროის მენეჯმენტი, კომპანიის კომპლექსური ქეისების მაგალითები/ ჰიბრიდულად და დისტანციურად მუშაობის გამოწვევები
10. თვითმოტივაცია
11. თვითბრენდინგი - საკუთარი თავის ბრენდად ჩამოყალიბება ორგანიზაციის მიღმა
12. ორგანიზაციული ქცევა და ოფისის პოლიტიკა (ოფისის პოლიტიკა, გუნდური მუშაობა და ნეთვორქინგი)
13. რეკრუტინგის პროცესის და გასაუბრების წარმატებით წარმართვა
14. მასტერკლასი სტუმარი წარმატებული დეველოპერისგან
15. ინდივიდუალური სიმულაციური ინტერვიუ და უკუკავშირი
16. ინდივიდუალური Linkedin და რეზიუმეს მიმოხილვა და უკუკავშირი
17. მასტერკლასი სტუმარი წარმატებული ტექ კომპანიის ტექ რეკრუტერისგან
18. სიმულაციური შეხვედრების ჯგუფური შეჯამება
19. Agile and Lean მეთოდოლოგიები
20. მასტერკლასი სტუმარი წარმატებული აიტი დირექტორისგან
21. ენტერპრენუერშიპი, ტექ სტარტაპები და ბიზნეს მენეჯმენტი Y Combinator-ის პრინციპებით
22. დამსაქმებლებთან კომუნიკაციის პირადი პორტფოლიო (Hubspot)
23. უცხოეთში დასაქმების შესაძლებლობები და აპლიკაციების გადაგზავნა
24. შეჯამება და ინდივიდუალური კონსულტაცია
კურსის დამთავრებიდან 1 წელში 3 000 - 4 000₾ Lower Middle Developer
კურსის დამთავრებიდან 2 წელში 4 000 - 6 000₾ Middle Middle Developer
კურსის დამთავრებიდან 3 წელში 5 000 - 8 000₾ Upper Middle Developer
კურსის დამთავრებიდან 4 წელში 6 000 - 10 000₾ Senior Developer
გექნება აწყობილი შენი პირველი სრულფასოვანი ციფრული პროექტი Amazon E-commerce-ის ანალოგის სახით რომლიც იქნება შენი ცოცხალი მაგალითი და ნივთმტკიცება რომ React-ის და ზემოთხსენებული ტექნოლოგიებში პრაქტიკული გამოცდილებაც გაქვს და შეგეძლება რომ შენ Github პორტფოლიოშიც ატვირთო.
კომპანიის ვებ აპლიკაცია იქნბა შემდგარი სამი ნაწილისგან. პირველი ბიზნესის თანამშრომლებისთვის (Admin), მეორე თავად ბიზნესის მფლობელისთვის, ანუ დამკვეთისთვის (Product Owner) და მესამე მომხარებლის (Buyer) მხარისთვის, რომელსაც თავისთავად პროდუქტის დათვალიერება, დაჯავშნა ყიდვა და გადახდა შეეძლება. სისტემის დიზაინი შესაბამისობაში იქნება B2B CMS (Business-to-Business Content management system) ვებ გევრდების დიზაინთან, მეორე ვებ აპლიკაცია განკუთვნილი იქნება მომხმარებლებისთვის სადაც მომხმარებლები შეძლებენ მათთვის სასურველი სასტუმროს მოძებნას და დაჯავშნას, ვებ გევდის დიზაინი კი დააკმაყოფილებს B2C (Business-to-consumer) ვებ გვერდის სტანდარტებს.
ყურადღებით წაიკითხეთ მითითებული დავალების შესახებ ინფორმაცია.
დავალების შესასრულებლად მოგეცემათ კონკრეტული დრო. პროექტის დავალებებზე უნდა იმუშაოთ დამოუკიდებლად და არ უნდა გაუზიაროთ თქვენი სამუშაო სხვა სტუდენტებს (აღნიშნული წესი მკაცრად გაკონტროლდება).
პროექტზე მუშაობისას კონსულტირების საჭიროების შემთხვევაში ნებისმიერ დროს შეგიძლიათ მიმართოთ თქვენს ინსტრუქტორს სალექციო პროცესისას ან ონლაინ საკომუნიკაციო პლატფორმის საშუალებით.
საქართველოს ბაზარზე შეიქმნა კომპანია EShop, რომელსაც სურს იყოს ამ ქვეყანაში N1 ონლაინ ტექნიკის მაღაზია, რომელსაც ფიზიკური მაღაზია არ ექნება. Სურს შექმნას უკვე არსებული რამდენიმე საუკეთესო ტექნიკის ვებსაიტის ანალოგი. Საიტი უნდა იყოს იმ დონის, რომ დააკმაყოფილოს ყველა თანამედროვე სტანდარტები.
კომპანიის ვებ აპლიკაცია შედგება სამი ნაწილისგან. Პირველია ბიზნესის თანამშრომლებისთვის(Admin), მეორე თავად ბიზნესის მფლობელისთვის, ანუ ჩვენი დამკვეთისთვის(Product Owner) და ბოლოს ასევე მომხარებლის(Buyer) მხარისთვის, რომელსაც თავისთავად პროდუქტის დათვალიერება, დაჯავშნა ყიდვა და გადახდა შეეძლება. სისტემის დიზაინი უნდა შეესაბამებოდეს B2B CMS (Business-to-Business Content management system) ვებ გევრდების დიზაინს, მეორე ვებ აპლიკაცია განკუთვნილია მომხმარებლებისთვის სადაც მომხმარებლები შეძლებენ მათთვის სასურველი სასტუმროს მოძებნას და დაჯავშნას, ვებ გევდის დიზაინი უნდა აკმაყოფილებდეს B2C (Business-to-consumer) ვებ გვერდის სტანდარტებს.
თქვენი დავალება იქნება არსებული აპლიკაციის გაანალიზება, მონახაზისა და არქიტექტურის დაგეგმარება და შესრულება. შეგიძლიათ გამოიყენოთ ნებისმიერი გასასტილი ფრეიმვორკი. Თქვენ მაქსიმალურად დეტალურად უნდა გაწეროთ Taskების შესრულების დრო, შესაძლოა დაყოთ თითოეული მოცემული დავალება(Task) subtask-ად. Გამოვიყენებთ Kanban Boardს თასქების გასაკონტროლებლად.
დავალება 1 |
დაიწყეთ მუშაობა B2C ტიპის ვებ გვერდზე, მუშაობა დაიწყეთ ზოგად კომპონენტებზე რომლის გამოყენებაც შეგეძლებათ ყველა გვერდზე : ვებ გვერდის სანავიგაციო პანელი, footer სექცია ზოგადი ინფორმაციით(სოციალური ქსელების მისამართებით, copyright და ასე შემდეგ) შექმენით ვებ აპლიკაციის საწყისი გვერდი, რომელზეც მოცემული შემდეგი ინფორმაცია :
ასევე შექმენით რეგისტრაცია/ავტორიზაციის ფორმები. |
დავალება 2 |
საწყისი გვერდის გამართვის შემდეგ დაიწყეთ მუშაობა B2C ტიპის ვებ გვერდის მეორე გვერდზე რომელიც წარმოადგენს პროდუქციის იმ ჩამონათვალს, რომელსაც მომხარებელი(Buyer) გაფილტრავს ნავიგაციის პანელიდან. Პირველად მომხარებელს შეუძლია აირჩიოს პროდუქციის სასურველ კატეგორიას, მიიღებს შესაბამისი პროდუქციის სრულ ჩამონათვალს, შემდეგ კი შეეძლება მისი გაფილტვრა ფასისა და ბრენდის მიხედვით. Სასურველია აქვე გაკეთდეს მომხარებლის პანელი, საიდანაც საკუთარი მონაცემების შეცვლა შეეძლება.
|
დავალება 3 |
დაიწყეთ მუშაობა B2C ტიპის ვებ აპლიკაციის მესამე გვერდზე რომელიც იქნება პროდუქციის სრული ინფორამციის გვერდი, სადაც მოცემული იქნება შემდეგი ინფორმაცია
ამ გვერდის მეშვეობით მომხმარებელს შეეძლება აირჩიოს სასურველი პროდუქცია და დააჭიროს ღილაკს “ყიდვა”, რომელიც ჩაუგდებს სასურველ პროდუქციას “კალათაში”.
|
დავალება 4 |
დაასრულეთ მომხარებლის “კალათა”ს ფუნქციონალი, სადაც ის ნახავს არჩეულ პროდუქციას, მათ საერთო ღირებულებას და შეეძლება ყველას ყიდვა. Ღილაკზე დაჭერისას, გადავა ყიდვის ფეიჯზე, რომელიც აწყობილი იქნება Stripeით.
|
დავალება 5 |
შექმენით Admin პანელი, საიდანაც შესაძლებელი იქნება პროდუქციის ატვირთვა, არსებულის შეცვლა ან წაშლა. |
დავალება 6 |
შექმენით Product Ownerის პანელი, სადაც
|
დავალება 7 |
დაიწყეთ მუშაობა ვებ გევრდის დოკუმენტაციის შექმნაზე რომელშიც იქნება აღწერილი ყველა წვრილმანი აღნიშნული პრეოქტის შესახებ |
შეფასების რუბრიკა |
|
A
First-Class Honours (First or 1st) (70% and above) |
|
B Upper Second-Class Honours (2:1, 2. i) (60-70%) |
|
C Lower Second-Class Honours (2:2, 2. ii) (50-60%) |
|
D Third-Class Honours (Third or 3rd) (40-50%) |
|
ზემოთ აღწერილი შეფასების ინდიკატორები გამოიყენება სტუდენტისგან ინსრუქტორთან გადაგზავნილი დავალების შეფასების დროს. თუ სტუდენტმა საერთოდ არ გააგზავნა დავალება ავტომატურად შეფასებაში იწერება D. |