გაციფრულებულ სამყაროშიციფრული მარკეტინგი ბიზნესის განვითარებასა და წარმატებისთვის ერთ-ერთი ყველაზე მნიშვნელოვანიინსტრუმენტია. სამიზნე აუდიტორიამდე მისასვლელი ყველაზე სწრაფი, ეფექტური და ბიუჯეტურიგზა სწორად შექმნილ ციფრული მარკეტინგის სტრატეგიაზე გადის.
ჩვენი „ციფრული მარკეტინგი“-სკურსი არის ინოვაციური ქართულ ბაზარზე, სადაც საბაზისო თემებთან ერთად, შეისწავლითისეთ თანამედროვე მიდგომებს, რომელთაც არცერთი ალტერნატიული კურსი არ გთავაზობთ. ესენია:ხელოვნური ინტელექტის როლი და მისი გამოყენება ციფრულ მარკეტინგში, დიჯითალ ბრენდ სთორითელინგიდა მისი ფსიქოლოგიური ასპექტი, როგორ წავრმართოთ სწორად ინფლუენსერ მარკეტინგი და სხვა.
კურსის მიზანია ციფრულიმარკეტინგის საფუძვლების შესწავლა და ედვერთაიზინგის ამოუწურავი შესაძლებლობებისკენპირველი ნაბიჯების გადადგმა - იმ მთავარი ტექნიკური უნარების შეძენა, რომელთაც ციფრულიმარკეტინგის სტრატეგიის დასახვისთვისა და სარეკლამო კამპანიების დამოუკიდებლად შესაქმნელადგამოიყენებთ.
კურსის პირველ ნაწილშიგაეცნობი ციფრული მარკეტინგის ძირითად კონცეფციებსა და სტრატეგიებს, ხოლო კურსის მეორენაწილი მიმართულია უშუალოდ ედვერთაიზინგის სიღრმისეულად შესწავლაზე. კურსზე მიიღებთროგორც თეორიულ, ასევე პრაქტიკულ ცოდნას და გაგიზიარებთ საერთაშორისო გამოცდილებაზედაფუძნებულ საუკეთესო პრაქტიკებს.
სილაბუსს მიღმა გაეცნობითსფეროს უახლეს ტრენდებს, გამოწვევებსა და ინსაითებს. მიიღებთ კარიერულ რჩევებს, თუროგორ აქციოთ ცნობისმოყვარეობა დღევანდელი სამყაროს ერთ-ერთ ყველაზე მოთხოვნად პროფესიად.
კურსის გავლის შემდეგშენ გეცოდინება, თუ როგორ უნდა შეადგინო ეფექტური ციფრული მარკეტინგული სტრატეგია ფანელისყველა საფეხურზე, დამოუკიდებლად შეძლებ შექმნა Google-სა და Meta-ს სარეკლამო ანგარიშები,სწორად დაგეგმო და განახორციელო ედვერთაიზინგის კამპანიები და გქონდეს ეფექტური კომუნიკაციაშენს მიზნობრივ აუდიტორიასთან. რაც მთავარია, კურსზე შეისწავლი თუ როგორ გააანალიზოკამპანიის შედეგები სწორად, დააკვირდე მომხმარებლის ონლაინ ქცევას, რაც სამომავლოდდაგეხმარება გაზარდო კამპანიების ეფექტიანობა ოპტიმიზაციისა და პერსონალიზირებული სტრატეგიებისშექმნის გზით.
კურსი შედგება16 ლექციისგან და მისი დასრულების შემდეგ გექნება სრული ცოდნა, რომ დამოუკიდებლად შეძლოციფრულ მარკეტინგში ჩართვა და მუშაობის დაწყება.
კურსი იქნება ინტერაქციული,ლექციების მსვლელობისას გექნება ქვიზები, ასევე დავალებები, ერთად განვიხილავთ მსოფლიოდა ქართული ბრენდების მაგალითებს, რათა მიღებული თეორიული ცოდნა მარტივად გარდაქმნათპრაქტიკულ ცოდნად, გაგიჩნდეთ შეკითხვები და სრულად გაერკვეთ საკითხში.
კურსის დასრულებისშემდეგ იქნება ფინალური დავალება, რომელიც მოიცავს ციფრული სტრატეგიის შედგენას.
ინოვაციური სასწავლო პრაქტიკები სწავლის პროცესის წარმატებით წასამართად და ხარისხის კონტროლისთვის შედგება რვა კომპონენტისგან:
1) ჰიბრიდული ლექციები ადგილზე Axis Towers Business Centre-ში ან დისტანციურად Zoom-ით
2) ყველა ლექციის Zoom ვიდეო და ხმოვანი ჩანაწერები მუდმვად ხელმისაწვდომი
3) ყველა ლექციის სასწავლო მატერიალები Google Clasroom-ში მუდმვად ხელმისაწვდომი
4) პირადი Teaching Assistant/ სწავლების პერსონალური ასისტენტი 24/7-ზე
5) ანგარიშვალდებულების ციკლი
6) საკომუნიკაციო პლატოფრმა თანაკურსელებისთვის
7) გამოკითხვა 2 კვირაში ერთხელ აქტიურ კომუნიკაციაში დარჩენაში
დასაქმების გარანტიის აღსრულება გამომდინარეობს სამი კომპონენტისგან:
1) კარიერული განვითარების 8 მოდულიანი პროგრამა
2) პარტნიორი დამსაქმებელთა ქსელი
3) პერსონალური კარიერის მენეჯერი.
სწავლის პარალელურად გაივლი კარიერული განვითარების 8 მოდულს რომელიც დაგეხმარება რაც დასაქმებისთვის და შემდგომი პროფესიული განვითარებისთვის საჭირო ინსტრუმენტებს, ტექნიკებს და უნარებს შეგასწავლის. ეს საშუალებას მოგცემს წარმატებით გაიარო ნებისმიერი ტექნიკური და გაცნობითი გასაუბრება და შეისწავლო ზოგადად ტექ ინდუსტრიის დასაქმების როგორც ადგილობრივი ასევე გლობალური ბაზარი.
სწავლის პარალელურად გაივლი კარიერული განვითარების 8 მოდულს რომელიც დაგეხმარება რაც დასაქმებისთვის და შემდგომი პროფესიული განვითარებისთვის საჭირო ინსტრუმენტებს, ტექნიკებს და უნარებს შეგასწავლის. ეს საშუალებას მოგცემს წარმატებით გაიარო ნებისმიერი ტექნიკური და გაცნობითი გასაუბრება და შეისწავლო ზოგადად ტექ ინდუსტრიის დასაქმების როგორც ადგილობრივი ასევე გლობალური ბაზარი.
მოდული 1 - ციფრული სამყაროს გაცნობა და პროფესიული შესაძლებლობები ტექ სფეროში
მოდული 2 - CV - Harvard University Resume Guideline-ის სტანდარტების დაცვით
მოდული 3 - COVER LETTER - Harvard University Cover Letter Guideline-ის სტანდარტების დაცვით
მოდული 4 - LinkedIn-ის მიმოხილვა და პროფილის გამართვა
მოდული 5 - ეფექტური კომუნიკაცია
მოდული 6 - თვითბრენდინგი - საკუთარი თავის ბრენდად ჩამოყალიბება ორგანიზაციის მიღმა
მოდული 7 - ორგანიზაციული ქცევა და ოფისის პოლიტიკა (ოფისის პოლიტიკა, გუნდური მუშაობა და ნეთვორქინგი)
მოდული 8 - ინდივიდუალური Linkedin და რეზიუმეს მიმოხილვა და უკუკავშირი
Digital Institute-ის Partnership-ების გუნდი აქტიურად ემუშავება გლობალურ ბაზარზე არსებულ დამსაქმებლებს იმისათვის, რომ დამსაქმებლებთან დამატებითი უპირატესობა მოიპოვო
დაგენიშნება პერსონალური კარიერის მენეჯერის რომელიც გემუშავება 1:1-ზე იქამდე სანამ არ დასაქმდები. გეხმარებით პოტენციურ დამსაქმებლებთან ეფექტური კომუნიკაციის დამყარებაში, აპლიკაციების გადაგზავნაში, გაცნობითი და ტექნიკური ინტერვიუებისთვის მომზადებაში და წარმატებით წარმართვაში.
კურსის დამთავრებისას, თუ 60% - ს ან მეტს მიიღებ ფინალურ გამოცდაში ისარგებლებ დასაქმების გარანტიით
ხოლო თუ 70% - ს ან მეტს მიიღებ ფინალურ გამოცდაში, ასევე ისარგებლებ კარიერული სერვისებით პირველ დამსაქმებელთან დასაქმებიდან
Digital Institute - ის კარიერული განვითარების მენეჯერები